Spis treści
Regulamin zamówień z odbiorem na Klecinie
§ 1 POSTANOWIENIA OGÓLNE
-
Sprzedawcą Produktów jest PLON1 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą we Wrocławiu, ul. Sarbinowskiej 35 lok. 20, 54-320 Wrocław, KRS: 0001096878, NIP: 8943232857.
-
Kontakt ze Sprzedawcą jest możliwy za pośrednictwem e-mail: kontakt@piekarniaplon.pl lub telefonu: + 48 507 243 228 w godzinach 8:00 – 18:00.
-
Wszystkie ceny prezentowanych towarów wyrażone są w złotych polskich i są cenami brutto (zawierają podatek VAT).
-
Informacje znajdujące się na stronie internetowej i podstronach Sklepu piekarniaplon.pl nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Klient składając zamówienie za pomocą mechanizmów dostępnych na stronie internetowej i podstronach Sklepu (piekarniaplon.pl) składa ofertę sprzedaży określonego Produktu na warunkach podanych w regulaminie Sklepu.
-
Wszystkie produkty oferowane przez Sprzedawcę są świeże, wolne od wad fizycznych i prawnych oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.
-
W przypadku chęci otrzymania faktury VAT za kupiony w Sklepie towar, podczas składania zamówienia Klient powinien uzupełnić pole "Uwagi" o dane niezbędne do wystawienia faktury (dane firmy, adres oraz nr NIP). W przypadku braku faktury do zamówienia dołączony będzie paragon fiskalny.
§ 2 DEFINICJE
-
Sprzedawca – PLON1 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą we Wrocławiu, ul. Sarbinowska 35 lok. 20, 54-320 Wrocław, KRS: 0001096878, NIP: 8943232857.
-
Punkt Sprzedaży – Lokal handlowo – usługowy, nie będący siedzibą przedsiębiorcy, w którym Sprzedawca prowadzi stałą sprzedaż Produktów znajdujący się pod adresem: ul. Buraczana 2E, 52-311 Wrocław.
-
Sklep - sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem internetowym piekarniaplon.pl
-
Klient - każdy podmiot, tj. Konsument lub Przedsiębiorca dokonujący zakupów za pośrednictwem Sklepu.
-
Konsument - osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą umowę w ramach Sklepu, której przedmiot nie jest związany bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
-
Przedsiębiorca - osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca we własnym imieniu działalność gospodarczą, która korzysta ze Sklepu.
-
Umowa zawarta na odległość - umowa zawarta z Klientem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość (w ramach Sklepu), bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.
-
Regulamin - niniejszy regulamin Sklepu.
-
Zamówienie - oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu lub Produktów ze Sprzedawcą.
-
Formularz zamówienia - interaktywny formularz dostępny w Sklepie umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do Koszyka oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu płatności.
-
Koszyk – element oprogramowania Sklepu, w którym widoczne są wybrane przez Klienta Produkty do zakupu, a także gdzie istnieje możliwość ustalenia i modyfikacji danych Zamówienia, w szczególności ilości produktów.
-
Produkt - dostępna w Sklepie rzecz ruchoma będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
-
Umowa Sprzedaży - umowa sprzedaży Produktu zawarta między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu, polegająca na złożeniu zamówienia i wydaniu na jego podstawie Klientowi zamówionych Produktów w odpowiednim opakowaniu i zapłacie na rzecz Sprzedawcy ceny zamówionych Produktów i opakowania.
§ 3 SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ
-
Klient składając zamówienie jednocześnie oświadcza, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych zgodnie z przepisami Kodeksu cywilnego.
-
Złożenie zamówienia jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu.
-
Klient składa zamówienie bez konieczności dokonania rejestracji konta w Sklepie i logowania się.
-
Aby złożyć zamówienie Klient obok Produktu, który chce kupić określa ilość sztuk tego Produktu. Za pomocą przycisku "Przejdź do podsumowania" następuje przejście do podsumowania zamówienia, gdzie znajduje się lista wybranych produktów, suma wartości zamówienia oraz przewidywany czas odbioru zamówienia.
-
Do każdego zamówienia złożonego w Sklepie doliczana jest kwota odpowiadająca wysokości opłaty za opakowanie.
-
Klient dokonuje finalizacji zamówienia poprzez przycisk "zamów i zapłać z PayU".
-
Klient zostaje przekierowany do systemu PayU, gdzie dokonuje wyboru formy płatności.
-
Po zaakceptowaniu płatności, Klient otrzymuje potwierdzenie złożenia i opłaty zamówienia na podany podczas procesu składania zamówienia adres e-mail.
-
W przypadku braku dokonania płatności w ciągu 30 minut od finalizacji zamówienia, zamówienie zostaje automatycznie anulowane, o czym Klient zostaje poinformowany poprzez otrzymanie komunikatu na adres e-mail.
-
W przypadku problemów z płatnością prosimy o kontakt drogą e-mail na adres: kontakt@piekarniaplon.pl
§ 4 FORMY PŁATNOŚCI I DOSTAWA
-
Płatność za dokonywane zakupy może być uiszczona w następującej formie:
-
karta płatnicza
-
przelew elektroniczny realizowany.
-
Transakcje elektroniczne realizowane są za pośrednictwem systemu płatniczego PayU. Sprzedawca będzie realizował wyłącznie te zamówienia, które zostały potwierdzone przez PayU jako zapłacone lub w przypadku zaksięgowania wpłaty na konto bankowe Sprzedawcy.
-
Odbiór zamówienia jest możliwy jedynie w dniu i w godzinach wskazanych w podsumowaniu zamówienia.
-
Odbiór następuje wyłącznie w Punkcie Sprzedaży przy ul. Buraczanej 2E, 52-311 Wrocław.
-
Sprzedawca zastrzega, iż nie realizuje dostaw/wysyłek Produktów.
-
Zamówienia złożone, ale nie odebrane w dniu i w godzinach wskazanych w podsumowaniu zamówienia z uwagi na krótką przydatność Produktów do spożycia ulegają utylizacji. W takim wypadku Klientowi nie przysługuje prawo do żądania zwrotu uiszczonej na rzecz Sprzedawcy ceny zakupu.
§ 5 ODSTĄPIENIE OD UMOWY
-
Sprzedawca informuje, iż zgodnie z obowiązującymi przepisami, Klient będący Konsumentem może odstąpić od umowy bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 14 dni od dnia wydania rzeczy, z wyłączeniem przypadków opisanych w art. 38 ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 30 maja 2014 o prawach konsumenta: prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia.
-
W związku z postanowieniem ust. 1 powyżej Klientowi dokonującemu zamówienia w Sklepie nie przysługuje prawo odstąpienia od zawartej umowy z uwagi na szybkie uleganie zepsuciu Produktów oferowanych w Sklepie.
§ 6 REKLAMACJE
-
Klient przed dokonaniem odbioru zamówienia ma obowiązek jego sprawdzenia w Punkcie sprzedaży w obecności pracownika Punktu sprzedaży.
-
W przypadku stwierdzenia niezgodności Produktu z umową po jego odbiorze Klient może złożyć reklamację w Punkcie sprzedaży, dostarczając Produkt i dowód jego zakupu.
-
Reklamacja zostanie rozpatrzona przez Sprzedawcę, jeżeli została złożona niezwłocznie po stwierdzeniu niezgodności Produktu z umową.
-
Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni od daty złożenia jej przez Klienta. Sprzedawca poinformuje Klienta za pomocą wiadomości e-mail lub telefonicznie o sposobie rozpatrzenia reklamacji.
-
W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji zwrot pieniędzy nastąpi według wyboru Sprzedawcy w formie:
-
zwrotu za pośrednictwem systemu PayU lub
-
zwrotu przelewem na rachunek bankowy Klienta lub
-
voucher na Produkty ze Sklepu Sprzedawcy
-
W przypadku wystąpienia wady Produktu Klient ma prawo do złożenia reklamacji w oparciu o przepisy dotyczące rękojmi zgodnie z postanowieniami kodeksu cywilnego.
§ 7 POLUBOWNE ROZSTRZYGANIE SPORU
-
Sprzedawca wyraża zgodę na polubowne rozstrzygniecie ewentualnych sporów konsumenckich.
-
Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php; http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php oraz http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.
-
Konsument posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
-
Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z Umowy zawartej ze Sprzedawcą.
-
Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem a Sprzedawcą.
-
Konsument może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między nim a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).
§ 8 OCHORNA DANYCH OSOBOWYCH
1. Informacje odnośnie przetwarzania danych osobowych zawarte są w Polityce prywatności.
2. Akceptacja regulaminu oznacza akceptację Klienta do przetwarzania danych osobowych przez Administratora, zgodnie z Polityką prywatności.
3. Szczegółowe dane dotyczące Polityki prywatności znajdują się pod adresem: https://www.piekarniaplon.pl/page/3/polityka-prywatności-i-cookies.html
§ 9 POSTANOWIENIA KOŃCOWE
-
Umowy zawierane poprzez Sklep zawierane są w języku polskim.
-
Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu. Klienta obowiązuje Regulamin opublikowany na stronie piekarnia plon.pl w dniu złożenia Zamówienia. Sprzedawca nie ma obowiązku informować dotychczasowych Klientów o zmianie Regulaminu.
-
W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: kodeksu cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną; ustawy o prawach konsumenta, ustawy o ochronie danych osobowych.
Regulamin zamówień z odbiorem na Maślicach
§ 1 POSTANOWIENIA OGÓLNE
-
Sprzedawcą Produktów jest Paweł Dudała wykonujący działalność gospodarczą pod firmą Paweł Dudała, ul. Przyjaźni 64/LU 7, 53-030 Wrocław, NIP: 8943010967, REGON: 366042905.
-
Kontakt ze Sprzedawcą jest możliwy za pośrednictwem e-mail: kontakt@piekarniaplon.pl lub telefonu: + 48 507 243 228 w godzinach 8:00 – 18:00.
-
Wszystkie ceny prezentowanych towarów wyrażone są w złotych polskich i są cenami brutto (zawierają podatek VAT).
-
Informacje znajdujące się na stronie internetowej i podstronach Sklepu piekarniaplon.pl nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Klient składając zamówienie za pomocą mechanizmów dostępnych na stronie internetowej i podstronach Sklepu (piekarniaplon.pl) składa ofertę sprzedaży określonego Produktu na warunkach podanych w regulaminie Sklepu.
-
Wszystkie produkty oferowane przez Sprzedawcę są świeże, wolne od wad fizycznych i prawnych oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.
-
W przypadku chęci otrzymania faktury VAT za kupiony w Sklepie towar, podczas składania zamówienia Klient powinien uzupełnić pole "Uwagi" o dane niezbędne do wystawienia faktury (dane firmy, adres oraz nr NIP). W przypadku braku faktury do zamówienia dołączony będzie paragon fiskalny.
§ 2 DEFINICJE
-
Sprzedawca – Paweł Dudała wykonujący działalność gospodarczą pod firmą Paweł Dudała, ul. Przyjaźni 64/LU 7, 53-030 Wrocław, NIP: 8943010967, REGON: 366042905.
-
Punkt Sprzedaży – Lokal handlowo – usługowy, nie będący siedzibą przedsiębiorcy, w którym Sprzedawca prowadzi stałą sprzedaż Produktów, znajdujący się pod adresem: ul. Mrągowska 80/3, 54-111 Wrocław.
-
Sklep - sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem internetowym piekarniaplon.pl
-
Klient - każdy podmiot, tj. Konsument lub Przedsiębiorca dokonujący zakupów za pośrednictwem Sklepu.
-
Konsument - osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą umowę w ramach Sklepu, której przedmiot nie jest związany bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
-
Przedsiębiorca - osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca we własnym imieniu działalność gospodarczą, która korzysta ze Sklepu.
-
Umowa zawarta na odległość - umowa zawarta z Klientem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość (w ramach Sklepu), bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.
-
Regulamin - niniejszy regulamin Sklepu.
-
Zamówienie - oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu lub Produktów ze Sprzedawcą.
-
Formularz zamówienia - interaktywny formularz dostępny w Sklepie umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do Koszyka oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu płatności.
-
Koszyk – element oprogramowania Sklepu, w którym widoczne są wybrane przez Klienta Produkty do zakupu, a także gdzie istnieje możliwość ustalenia i modyfikacji danych Zamówienia, w szczególności ilości produktów.
-
Produkt - dostępna w Sklepie rzecz ruchoma będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
-
Umowa Sprzedaży - umowa sprzedaży Produktu zawarta między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu, polegająca na złożeniu zamówienia i wydaniu na jego podstawie Klientowi zamówionych Produktów w odpowiednim opakowaniu i zapłacie na rzecz Sprzedawcy ceny zamówionych Produktów i opakowania.
§ 3 SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ
-
Klient składając zamówienie jednocześnie oświadcza, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych zgodnie z przepisami Kodeksu cywilnego.
-
Złożenie zamówienia jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu.
-
Klient składa zamówienie bez konieczności dokonania rejestracji konta w Sklepie i logowania się.
-
Aby złożyć zamówienie Klient obok Produktu, który chce kupić określa ilość sztuk tego Produktu. Za pomocą przycisku "Przejdź do podsumowania" następuje przejście do podsumowania zamówienia, gdzie znajduje się lista wybranych produktów, suma wartości zamówienia oraz przewidywany czas odbioru zamówienia.
-
Do każdego zamówienia złożonego w Sklepie doliczana jest kwota odpowiadająca wysokości opłaty za opakowanie.
-
Klient dokonuje finalizacji zamówienia poprzez przycisk "zamów i zapłać z PayU".
-
Klient zostaje przekierowany do systemu PayU, gdzie dokonuje wyboru formy płatności.
-
Po zaakceptowaniu płatności, Klient otrzymuje potwierdzenie złożenia i opłaty zamówienia na podany podczas procesu składania zamówienia adres e-mail.
-
W przypadku braku dokonania płatności w ciągu 30 minut od finalizacji zamówienia, zamówienie zostaje automatycznie anulowane, o czym Klient zostaje poinformowany poprzez otrzymanie komunikatu na adres e-mail.
-
W przypadku problemów z płatnością prosimy o kontakt drogą e-mail na adres: kontakt@piekarniaplon.pl
§ 4 FORMY PŁATNOŚCI I DOSTAWA
-
Płatność za dokonywane zakupy może być uiszczona w następującej formie:
-
karta płatnicza
-
przelew elektroniczny realizowany.
-
Transakcje elektroniczne realizowane są za pośrednictwem systemu płatniczego PayU. Sprzedawca będzie realizował wyłącznie te zamówienia, które zostały potwierdzone przez PayU jako zapłacone lub w przypadku zaksięgowania wpłaty na konto bankowe Sprzedawcy.
-
Odbiór zamówienia jest możliwy jedynie w dniu i w godzinach wskazanych w podsumowaniu zamówienia.
-
Odbiór następuje wyłącznie w Punkcie Sprzedaży, tj. przy ul. Mrągowskiej 80/3, 54-111 Wrocław.
-
Sprzedawca zastrzega, iż nie realizuje dostaw/wysyłek Produktów.
-
Zamówienia złożone, ale nie odebrane w dniu i w godzinach wskazanych w podsumowaniu zamówienia z uwagi na krótką przydatność Produktów do spożycia ulegają utylizacji. W takim wypadku Klientowi nie przysługuje prawo do żądania zwrotu uiszczonej na rzecz Sprzedawcy ceny zakupu.
§ 5 ODSTĄPIENIE OD UMOWY
-
Sprzedawca informuje, iż zgodnie z obowiązującymi przepisami, Klient będący Konsumentem może odstąpić od umowy bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 14 dni od dnia wydania rzeczy, z wyłączeniem przypadków opisanych w art. 38 ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 30 maja 2014 o prawach konsumenta: prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia.
-
W związku z postanowieniem ust. 1 powyżej Klientowi dokonującemu zamówienia w Sklepie nie przysługuje prawo odstąpienia od zawartej umowy z uwagi na szybkie uleganie zepsuciu Produktów oferowanych w Sklepie.
§ 6 REKLAMACJE
-
Klient przed dokonaniem odbioru zamówienia ma obowiązek jego sprawdzenia w Punkcie sprzedaży w obecności pracownika Punktu sprzedaży.
-
W przypadku stwierdzenia niezgodności Produktu z umową po jego odbiorze Klient może złożyć reklamację w Punkcie sprzedaży, dostarczając Produkt i dowód jego zakupu.
-
Reklamacja zostanie rozpatrzona przez Sprzedawcę, jeżeli została złożona niezwłocznie po stwierdzeniu niezgodności Produktu z umową.
-
Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni od daty złożenia jej przez Klienta. Sprzedawca poinformuje Klienta za pomocą wiadomości e-mail lub telefonicznie o sposobie rozpatrzenia reklamacji.
-
W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji zwrot pieniędzy nastąpi według wyboru Sprzedawcy w formie:
-
zwrotu za pośrednictwem systemu PayU lub
-
zwrotu przelewem na rachunek bankowy Klienta lub
-
voucher na Produkty ze Sklepu Sprzedawcy
-
W przypadku wystąpienia wady Produktu Klient ma prawo do złożenia reklamacji w oparciu o przepisy dotyczące rękojmi zgodnie z postanowieniami kodeksu cywilnego.
§ 7 POLUBOWNE ROZSTRZYGANIE SPORU
-
Sprzedawca wyraża zgodę na polubowne rozstrzygniecie ewentualnych sporów konsumenckich.
-
Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php; http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php oraz http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.
-
Konsument posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
-
Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z Umowy zawartej ze Sprzedawcą.
-
Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem a Sprzedawcą.
-
Konsument może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między nim a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).
§ 8 OCHORNA DANYCH OSOBOWYCH
1. Informacje odnośnie przetwarzania danych osobowych zawarte są w Polityce prywatności.
2. Akceptacja regulaminu oznacza akceptację Klienta do przetwarzania danych osobowych przez Administratora, zgodnie z Polityką prywatności.
3. Szczegółowe dane dotyczące Polityki prywatności znajdują się pod adresem: https://www.piekarniaplon.pl/page/3/polityka-prywatności-i-cookies.html
§ 9 POSTANOWIENIA KOŃCOWE
-
Umowy zawierane poprzez Sklep zawierane są w języku polskim.
-
Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu. Klienta obowiązuje Regulamin opublikowany na stronie piekarnia plon.pl w dniu złożenia Zamówienia. Sprzedawca nie ma obowiązku informować dotychczasowych Klientów o zmianie Regulaminu.
-
W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: kodeksu cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną; ustawy o prawach konsumenta, ustawy o ochronie danych osobowych.